.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلیس راز قتل جوان چالوسی را برملا کرد ؛
زن خيانتکار شوهرش را با قرص برنج کشت
شمال نیوز: زني که براي رسيدن به معشوق اش شوهرش را سد راه مي‌ديد، با قرص برنج او را به قتل رساند و جسدش را در کنار خيابان رها کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در پی کشف جسد فردی به نام "م- الف" در شهرستان چالوس، ماموران انتظامی کلانتری 12 این شهر سریعاً به محل مورد نظر عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل کشف جسد در بررسی‌های اولیه با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند این فرد از سوی قاتل یا قاتلان به قتل رسیده و جسد وی به این مکان منتقل شد.

با توجه به پیچیدگی موضوع پرونده در مسیر جدیدی قرار گرفت و به ماموران پلیس آگاهی ارجاع شد.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند زنی به نام "ع– الف" را به عنوان مظنون به قتل دستگیر کنند.

این زن در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت که مدت بیش از یک سال با مقتول عقد شرعی بوده اما هیچ‌گونه علاقه‌ای به او نداشته و با توجه به این موضوع اقدام به برقراری ارتباط با فردی دیگر به نام "و- ق" کردم.
 
متهم ادامه داد: پس از مدتی از این ارتباط پنهانی تصمیم گرفتیم، شوهرم را از سر راه برداریم و نقشه شوم قتل وی را طرح‌ریزی کردم.

متهم با طرح این نقشه پس از خوراندن قرص برنج به مقتول و قتل وی با همکاری همدستش جسد شوهرش را در یکی از مناطق شهر رها کرد.

با توجه به اظهارات صریح متهمه همدست وی نیز دستگیر شد و پس از تشریح صحنه قتل با حضور بازپرس ویژه قتل، متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1392
,وقتی به همسر یا پارتنرتون علاقه ای ندارین فوری باهاش کات کنید.خیانت توهین به شعور طرف مقابل.یک نوع تحقیر کردن که کمترین اثرش افسردگیه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.